Siden er udviklet og i Umbraco CMS.
Thaisen Ma'hus
Koncepetudvikling og kreative materialer
Stina og Peter Thaisen ejer også det anerkendte konferencested Thaisen Hus. I sommeren 2016 skulle der åbnes et Ma'hus på Fyn, hvor grund-ideen var at levere ”Det Bedste Fra Fyn” i et Ma'hus for hele familien og med kvalitet i højsæde. Med de bedste fynske leverandører af kød, grønt, fisk, brød, ost, øl og sodavand, skulle fynboerne møde et sted, hvor personlighed og kvalitet er i højsæde.
Ane Longgaard og samarbejdspartnere bistod i hele konceptudviklingen omkring opbyggelse brandet: Markedsføring, skiltning, udvikling af logo, skilte til Ma'huset, menukort og sparringspartner på hele markedsføringen og medievalget omkring åbningen.
Dette indebar ligeledes opbygning af en fleksibel og brugbar hjemmeside - opbygget i Umbraco, en medieplan, der indebar de væsentligste lokale medier og selvfølgelig de digitale medier som Facebook og Instagram.
Succesen blev hurtig stor, og i takt med markedsføringen, kom kunderne til Ma'huset. Og de kommer igen og igen...
- Marketingstrategi
- Konceptudvikling
- Websiteudvikling i Umbraco
- Medievalg og kanal synergier
- Online kommunikation
- Printannoncering
- Udvikling af website
Direktør og ejer, Stina Thaisen udtaler:
"Ane har hjulet os med markedsføring og kreativ konceptudvikling af vores Ma'hus. Hun har været aktiv sparringspartner på projektet og stået som torvholder på de kreative løsninger, medievalg og opbygning af Facebookside. Ligeledes har Ane leveret vores website og hjulpet os hele vejen frem til - og efter åbningen. Vi bruger løbende Anes sparring på den daglige markedsføring. Vi kan på det varmeste anbefale Ane."
Et logo blev til
I tæt sparring med designer og Thaisen Ma'hus, udviklede vi et logo, der fortæller historien om kvaliteten, stilen og servicen, der er i top hos Thaisen Ma'hus.