Skip to the content

Guldsmed Helle Elmgreen

Strategisk styring af de sociale medier.

Guldsmed Helle Elmgreen ligger i hjertet af Odense og forhandler førende smykkebrands fra danske designere. Helle overtog den smukke butik fra hendes forældre og gennemgik en omfattende renovering af hele butikken i 2014. 

Guldsmed Helle Elmgreen havde oprettet profiler på både Instagram og Facebook, men der manglede en overordnede målsætning og plan med hvordan medierne skulle bruges. 

For Helle Elmgreen har jeg udviklet et strategisk sigte for markedsføringen samt en rød tråd i hele kommunikationen på Facebook og Instagram. Igennem en overordnet målsætning, strategi og struktureret eksekvering, har Guldsmed Helle Elmgreen fået en højere omsætning og større kendskabsgrad i målgruppen. 

Det strategiske arbejde har båret frugt. Med fokus på, at det at handle hos Guldsmed Helle Elmgreen er en livsstil, er profilerne blevet vækket til live og har givet brandet liv, kendskab og købelyst. 

Med en målrettet strategi, planlægning og et tæt samspil mellem Helle Elmgreen og Ane Longgaard, er profilerne blevet skarpe og vi går mod målet. Der kommer flere og flere stærke følgere og interaktion på de to profiler samt en større kundetilstrømning og en øget omsætning i butikken.

 

Helle Elmgreen udtaler

"Vi har lige fra start haft et super godt samarbejde med Ane. Vi har fået stor hjælp til at få lavet de rigtige opslag på de rigtige tidspunkter. Vi kan efterfølgende se, at den trafik, som vi har fået på vores Facebook- og Instagram-profiler blev forøget væsentligt. Samtidig føler vi, at interessen for vores butik har været stigende siden samarbejdet med de sociale medier startede. Ane er åben, ærlig og en god sparringspartner." 

 

Mere inspiration?

Se her hvordan mine samarbejder med andre kunder har været og læs om deres erfaringer med samarbejdet.

Kan jeg hjælpe dig?

Kontakt mig for et uforpligtende møde