Skip to the content

Guldsmed Skovgaard

Strategisk styring af de sociale medier.

Skovgaard Guldsmed og urmager har både butik i Odense City og i Rosengårdcentreret. 

Skovgaard havde ved samarbejdets start oprettet profiler på både Instagram og Facebook, men der manglede en overordnede målsætning og plan med hvordan medierne skulle bruges. 

Jeg har udviklet et strategisk sigte for markedsføringen samt en rød tråd i hele kommunikationen på Facebook og Instagram. 

Med en målrettet strategi, planlægning og et tæt samspil mellem Skovgaard og jeg, er profilerne blevet skarpe og vi går mod målet. Der kommer flere og flere stærke følgere og interaktion på de to profiler samt en større kundetilstrømning og en øget omsætning i butikken.

Michala Sørensen, butikschef udtaler

“Ane har hjulpet os med at få ryddet op på vores sociale platforme, og har herved skabt den røde tråd i vores opslag. Ane står for alt billede materiale, samtidig med at hun sideløbende lære os medarbejdere op i hvordan gode billeder og stemninger bliver skabt, så vi over kommende tid lærer at stå på egne ben.

Hun tilbyder altid en god og ærlig dialog, og sørger for, at tekst og billeder harmonere. Ane er altid åben for butikkens ideer og input, og har virkelig formået at skabe det univers som vi ønsker at formidle via sociale medier.

Vi er fortsat meget glade for samarbejdet, og den store tryghed hun giver, ved at varetage vores sociale medier.

Den giver nemlig os friheden til at kunne fokusere på vores butikker, og aller vigtigst, vores kunder.”

Michala Sørensen

Skovgaard Guldsmed & Urmager

 

Mere inspiration?

Se her hvordan mine samarbejder med andre kunder har været og læs om deres erfaringer med samarbejdet.

Kan jeg hjælpe dig?

Kontakt mig for et uforpligtende møde